نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش طراحی صنعتی مطالعۀ اثربخشی دروس ریاضی و فیزیک در برونداد فرایند آموزش طراحی صنعتی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 6-17]

ا

  • اشتراک‌گذاری محصولات سامانه های اشتراک گذاری:راهی برای مقابله با پدیدۀ طرد محصول [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 26-33]

ب

  • بین رشته ای مطالعۀ اثربخشی دروس ریاضی و فیزیک در برونداد فرایند آموزش طراحی صنعتی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 6-17]

پ

  • پایداری سامانه های اشتراک گذاری:راهی برای مقابله با پدیدۀ طرد محصول [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 26-33]
  • پدیدۀ طرد یا کهنگی محصول سامانه های اشتراک گذاری:راهی برای مقابله با پدیدۀ طرد محصول [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 26-33]

ت

  • تجربه کار کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 34-41]
  • تفکر طراحی طراحی مسئله محور و راه حل محور در روششناسی طراحی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 18-25]

ر

  • رو ششناسی طراحی طراحی مسئله محور و راه حل محور در روششناسی طراحی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 18-25]
  • ریاضی مطالعۀ اثربخشی دروس ریاضی و فیزیک در برونداد فرایند آموزش طراحی صنعتی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 6-17]

ز

  • زیبایی کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 34-41]
  • زیبایی شناسی کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 34-41]

ط

  • طراحی ایرانی طراحی ایرانی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 46-50]
  • طراحی تعاملی کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 34-41]
  • طراحی را ه حل محور طراحی مسئله محور و راه حل محور در روششناسی طراحی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 18-25]
  • طراحی مسئله محور طراحی مسئله محور و راه حل محور در روششناسی طراحی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 18-25]

ع

  • عملکرد کیفیت تجربی و درک زیبایی بوسیله کاربران، با هدف تعامل با محصولات [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 34-41]

ف

  • فرهنگ طراحی ایرانی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 46-50]
  • فیزیک مطالعۀ اثربخشی دروس ریاضی و فیزیک در برونداد فرایند آموزش طراحی صنعتی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 6-17]

م

  • محصول ایرانی طراحی ایرانی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 46-50]
  • مصرف‌گرایی سامانه های اشتراک گذاری:راهی برای مقابله با پدیدۀ طرد محصول [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 26-33]

ه

  • هویت طراحی ایرانی [دوره 27، شماره 37، 1396، صفحه 46-50]